czwartek, 20 lipca 2017

miradouro dos balcões/czerwiec 2017

Po stromym podejściu asfaltową ścieżką docierasz w końcu do lewady i szlak staje się w końcu bardziej płaski. Obok ścieżki, w kamiennym korycie płynie sobie woda, a dookoła otacza cię gęsta roślinność. Szlak jest krótki, po kilkuset metrach wychodzisz z lasu na skalny występ - małą platformę otoczoną barierką. Pod tobą rozpościera się głęboka dolina, otoczona ginącymi w chmurach szczytami. Widok warty wspinaczki.



















A przy okazji... Długo się wahałem i wciąż mam wątpliwości: Instagram zawsze był dla mnie aplikacją przeznaczoną do zdjęć z komórki, pozwalającą szybko i łatwo podać je w dość cywilizowany sposób grupie znajomych. Od jakiegoś czasu zauważyłem jednak, że coraz więcej osób używa Instagrama jako platformy do prezentowania swoich zdjęć z aparatów analogowych. Coś w rodzaju portfolio z ogromnym zasięgiem. Przyznaje, że i ja w końcu uległem.... Jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam:

https://www.instagram.com/kubakozal_polaroids/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz